Presser foot sewing machine
ミシンのフット押え金具

JUKIパッチワーク
It fits when you sew the zipper, I was surprised,
I was surprised at the ease of sewing machine and function,
which also has several feet metal reinforcements
Do not use the sewing machine made in Japan for many years and now that I use like!
ファスナーを縫い付ける時にこんなにフィットするんだ、ビックリしました、
ミシンの機能の縫いやすさに驚きました、フット押え金具も豊富にそろっている
何年かぶりに日本のミシンを使って見ました、これはいいね!
image
Zipper sewn beautiful and I’m like beginners sewing machine LOL
ファスナーが綺麗にぬえます(笑い)ミシン初心者になった感じです。
JUKIパッチワーク
Sewing position fastener is out perfect
Spends a happy time!
ファスナーの縫い位置が正確にできあがり
嬉しい時間が過ごせます(笑)
Happy Quilt Happy day
るんるん (音符)るんるん (音符)るんるん (音符)るんるん (音符)るんるん (音符)