2015/10/23

Beautiful day in Tokyo東京の楽しい一日


Tokyo Big Sight 東京ビッグサイト
パッチワーク

ORGAN NEEDLES オルガン針のブース
OrganNedles

JUKI
JUKI

I went to FISMA TOKYO was held today at Big Sight.
There are a lot of booth with many types of sewing machine, attracted a lot!
That I look around sewing machine! This sewing machine! .
There is also a booth to ORGAN NEEDLES.
A lot of types of needle had aligned.
And then the booth JUKI sewing machine had been filled with a lot of people,
The purpose of each is the Industrial Sewing Machine JUKI. It was exhibited many rich in variety.
Sewing machine pocket of his jacket, machine embroidery jeans pocket,Quilting Machine etc.
I was surprised!!!
It had shone among them a Home Sewing Machine! I wanted to sew (smile).
And then there was exhibited a Great Machine for Quilting
then let me sew the quilting !!!  I was happy!!!!

今日はビッグサイトでおこなわれたFISMA TOKYOに行ってきました。
たくさんのブースがあって目を奪われる程いろんな種類のミシンがある!
あのミシン!このミシン!見て回りました。
その中でオルガン針さんのブースもあり、
たくさんの種類の針が並んでいました。
そしてJUKIミシンのブースはたくさんの人でうめ尽くされていましたが、
みんなの目当てはJUKIさんの工業用ミシン。バラエティに富みたくさん展示してありました。
ブレザーのポケット縫い、キルティング加工用やジーンズのポケット刺繍用などがあり驚きました!
その中でも光っていたのは新しい家庭用ミシンでした!縫ってみたかった(笑)
それから私の大好きなキルティング用のミシンが展示されていたので
少しキルティングさせてもらいましたヽ(´ー`)ノうれしかったです

I wanted to use this sewing machine.It is divine!
このミシン使いたかった、コンパクトで可愛い
JUKY EX7 patchwork パッチワーク


パッチワーク キルト
Beautiful Tokyo
patchwork

Happy Quilt Happy Day
るんるん (音符)るんるん (音符)るんるん (音符)るんるん (音符)るんるん (音符)

0 件のコメント :

コメントを投稿