2015/08/10

It was Quilt judging terminationキルト審査終了しました

パッチワーク Felisa Quilts
今日は北アルプス展望美術館(池田町立美術館)で、キルト審査委員の仕事を務めました。ました。
Today in the Museum of the Northern Alps (the Municipal Museum Ikeda),
I finish my work as juries Quilt.
館長や征矢野久氏〈水彩画家〉、美術館スタッフの皆さんお世話になりありがとうございました。
Director of the Museum and Mr. Hisashi Soyano (watercolorist)
also the Museum staff and people who have participated in this contest
I am grateful thank you very much.
展示所には国内外からのキルトがたくさん集まり並んでいて、
それぞれのキルトに目を奪われました。
各作品から作者の思いが溢れる、そんなキルトに囲まれて嬉しい時間でした。
The exhibition hall is gathered a lot of international and national Quilts,
each has its harmony Quilt excites me.
Author overflowing appear in each Quilt.
I was happy to be surrounded by such Quilts.
パッチワークFelisa Quilts
たくさんのキルトの中から作品に選ぶことはとても難しかったのですが、
構図、布糸の表現テクニック、色づかい、キルティングテクニック、
コンセプトから受ける印象など、審査の対象になりました。
It was very difficult to choose in a lot of quilt,
composition, representation techniques threads and fabric, color schemes, Quilting technique
and such as printing received from concept review this subject.
その中から優勝作品が選ばれました!
9月5日に北アルプス展望美術館(池田町立美術館)にて発表されます。
会場に是非お越し下さい。
パッチワークFelisa Quilts
Winner was chosen from among them!!
It will be presented at the Museum of the Northern Alps (Ikeda Municipal Museum) on September 5.
Please visit the exibicion.
パッチワークFelisa Quilts
2009年10月 池田町は
「日本で最も美しい村」連合に加盟しました
Happy Quilt Happy Day💕
🎵🎵🎵🎵🎵

0 件のコメント :

コメントを投稿