友達の展示会





パッチワーク

image



Nice work made of Chirimen fabrics.
縮緬の作品可愛い。

パッチワーク



Pretty bunnies made of Chirimen fabrics.
可愛いウサギたちはとてもキュト




パッチワーク
imageパッチワーク



A ball made of Chirimen fabrics for garnish.素敵な飾り玉素敵!


パッチワーク


I went to the exhibition with the Yamazaki, Deie and Kiya, a very good exhibition family. Much of the work is decorated Quilt large to small purses, quilts are also winners of Yamazaki and Kiya.La gallery is a very warm and historic place.
Apart from that the encounter with the unexpected friend of Facebook was a joy for me
And I wish that somewhere someday meet again with happiness.
山崎、出家、木谷 三人の親子作品展行ってきましたとても素敵な展示会でした!たくさんの作品が飾られて、大きなキルトから小さなポーチまで、木谷、山崎 さんの受賞作品も展示してありました、ギャラリーは歴史を感じられとても暖かい区間でした。そして思わぬファエイス友との出会いが嬉しかったです楽しい時間過ごしましたありがとうございましたまた会える日まで楽しみにしております。



Happy Quilt Happy day